onsdag 26 mars 2008

Lite uppdatering...

Det har varit lite dåligt med bloggande på några dagar så jag tänkte göra en kort sammanfattning på vad jag hittat på.
.
I söndags fyllde Mikaela 17 år och då kom alla kusinerna hit. De hade med sig en liten kufisk hund som hette Nisse. Han är en Austrialiensisk Terrier och han hade skumma öron. De bara flaxade fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner hela tiden... skum men ändå kul!
.
Måndagen var lugn... mormor och morfar är ju här så då fixas och donas det alltid. Förutom långa promenader så hände inget speciellt.
.
I tisdags åkte mormor och morfar hem till Växjö igen. Då följde Mikaela och Christoffer med dem och de kommer vara borta till fredag. Även husse åkte iväg, han skulle till Malmö så huset blev ganska tomt och tyst med bara matte och Emelie hemma.
.
Idag kom husse hem och det tyckte både Nellie och jag var kul! Vi är lite förkylda här så i morgon ska vi till vetrinären... jag tycker inget speciellt om det men Nellie vill inte dit.
.
Eftersom jag inte varit inne på bloggen på några dagar gick jag in hos alla mina kompisar och när jag kom till Rallysally fick jag se en helt underbar bild på henne! Det där är verkligen en tjej i min smak!! Kolla gärna in hennes sida... Rallysally!! :D

1 kommentar:

Sally sa...

Hej hej! Gratulerar till framgångarna i helgen. Själva har vi haft en lugn och skön påsk hos mina föräldrar.
Hoppas att det går bra hos veterinären och ni snart slipper er förkylning.

Kram/ Emelie o Sally