tisdag 26 februari 2008

På promenad med Leah!

Idag fick jag äntligen träffa Leah igen!

Leah är nog den roligaste, snabbaste och busigaste tjej jag vet. Efter att ha klarat ut vem av oss som bestämmer var allt som vanligt. Ja, nästan iaf. Hon luktade lite annorlunda... lite så där inbjudande tyckte jag att det luktade. Typ.. kom hit- kom hit jag-tycker-om-dig-lukt. Men sånt känner bara vi 4-benade hanar.Vi gick på världens mysigaste promenad och det gjorde inget att det regnade för det märkte jag knappt ändå. SÅ kul hade vi!

När vi kom tillbaka skulle mattarna fika lite så jag fick komma in och se hur Leah bor. Hon bor i världens mysigaste lilla hus. Jag vet var hon äter, sover och tittar på tv:nu! Allt var frid och fröjd tills min känsliga nos fick upp den där nya Leah-doften igen. Den gjorde mig rent av tokig! Jag kunde inte tänka klart! Usch... jättejobbigt! Vi var tvungna att dela på oss för jag var på henne och snosa och nosa och några försök till lite till *oskyldig min* och Leahs matte dög bra när inte Leah var där! Matte skämdes lite för mig... men det är inte lätt att vara en könsmogen tonåring! Problemet är bara att jag inte fattar vad som händer själv!

Har jag tur vill de träffas i morgon igen och då hoppas jag vädret blir bättre också! Om man får önska menar jag :)

I väntan på Leah...

Promenadbilder: Titta gärna in hos Leah så får du se hur kul vi hade!! :D

Hos Leah:Jag på ena sidan...

Leah på den andra...

På varsin sida gallret...

Vackra Leah!

Inga kommentarer: