lördag 19 januari 2008

Idag är en stor dag...

...för lilla söta Olivia döps. Hon fick flera namn, precis som jag har. Hon heter Olivia Wera Dorothea och hon döptes i Gustav Vasas kyrka i Stockholm.
.
Naturligtvis fick varken Nellie eller jag följa med så vi blev förpassade till köket. Men det gör inte så mycket för jag skulle nog inte ha så kul ändå där bland alla människor, smörgåstårta, kakor och roliga små barn. Nejdå! Inte alls!
.
Utan en tanke på att vi kanske också vill ha smörgåstårta och kakor åkte i alla fall alla tvåbeningar men när de kom hem igen blev det en långprommenad och lite rus på hundklubben.
.
Åh vad skönt det var att få springa av sig! Attans vad mycket spring jag hade i kroppen.

Det är min husse och hans syster Therese som är faddrarna till sötnosisen.

Inga kommentarer: