söndag 23 september 2007

Vi ska till Greta idag!

... för hon fyller 1 år! "Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva.." Jag kan inte mer... *hihi*

Greta och hennes familj bor jättenära oss och vi skulle dit och gratta henne. Då fick Nellie och jag följa med och gissa om hon blev glad när jag kom med! Jag fick pussa på henne nästan precis hur mycket jag ville! ... nästan!

När alla tvåbeningar satt sig för att fika visade jag hur duktig jag kan vara... speciellt när vi är bortbjudna. Det är viktigt att visa hur duktig man kan vara då har jag märkt, för annars kanske man inte får följa med nåt mera och det vill man ju!

Kolla bara hur fiiiiint jag ligger jämte Mikaela... helt avslappnad och i lugn och ro! Mycket beröm fick jag! Både av Linda och Jörgen (Gretas mamma och pappa) och av min matte och husse.

Här ligger jag hos alla barnen. Mikaela, Ella, Emelie, Christoffer och Greta!

Inga kommentarer: